*Registered on GOOGLE Inc since 2007.All Rights Reserved.®

B
ERMULA KATA-KATA :


ANDA
sekarang sedang MELAYARI BLOG berkaitan dengan PUSAKA koleksi ALAM GHAIB & MISTIK MILIK PERIBADI.Laman blog saya ini bukannya tempat golongan ALIM ULAMAK atau SAINTIS MILLENIUM!!!Sila tinggalkan laman blog saya ini jika ANDA adalah SALAH SATU atau pun PRO di antara 2 golongan yang saya nyatakan!!BEREDAR segera jika anda rasakan ianya MENGARUT/SYIRIK/KHURAFAT dan tidak dapat diterima AKAL!!Saya tidak MEMPENGARUHI,MENGUNDANG mahu pun MELARANG anda untuk teruskan membaca isi kandungan blog saya ini!!Gunakan kebijaksanaan untuk berfikir sebelum menilai!! Anda yang berminat untuk pindahmilik/membeli atau untuk menerima ijazah,adalah DINASIHATKAN supaya telefon dan BERCAKAP dangan saya.Bukan dengan SMS!Sila tunjukan SERIUS dan MAMPU anda dengan BERCAKAP.

6012-5435448 -Whatsapp Sahaja/ Pertanyaan langsung


--TALIAN TETAP RUMAH dan PEJABAT TIDAK AKAN DIJAWAB.SILA GUNA TALIAN PERIBADI ANDA.MUSTAHIL ANDA TIDAK MEMILIKI TELEFON BIMBIT MELAINKAN ADA MAKSUD LAIN.

mistikitems@gmail.com


MAYBANK AKAUN : 157090801802

Jika beminat untuk menebus sila buat bayaran atas nama
SHARULNIZAM No.Akaun: 157090801802.Sila maklumkan pada saya setelah bayaran dibuat.Bayaran Poslaju adalah sebanyak RM25/(termasuk kos pembungkusan)perlu disertakan bersama-sama maharnya.Bagi mereka yang lebih suka serahan terus ke tangan anda sendiri maka kos pengangkutan dan kos penginapan ke destinasi anda akan dikenakan sebanyak RM100-Rm300**Bergantung pada jarak dan destinasi anda.

**Proses pengisian/ritual khas seperti minyak dan batu memerlukan masa 3-7 hari.Harap maklum.

*AMARAN !! DI LARANG MENYALIN DALAM APA JUA BENTUK FORMAT MEDIA SEGALA JENIS GAMBAR DALAM BLOG SAYA!SILA MINTA KEIZINAN SAYA TERLEBIH DAHULU UNTUK MENYALIN PAMER SEGALA GAMBAR YANG SAYA USAHAKAN!!SEMUA GAMBAR DALAM BLOG INI TELAH DI MASUKAN `ENCRYPTION ALGORITHM CODE` SEBAGAI PENGENALAN HAKCIPTA SAYA SEPENUHNYA!!HARAP AMBIL PERHATIAN SERIUS..!!!

*BLOG INI BUKAN BLOG TUJUAN KOMERSIAL ATAU BLOG MENGHIMPUN KENALAN SOSIAL ATAS TALIAN.HARAP MAKLUM.


0 1 2 - 5 4 3 5 4 4 8

AKAUN MAYBANK : 157090801802

AKAUN MAYBANK  :   157090801802

Thursday, December 06, 2018

Ilmu Sari Diri

Salah satu cabang keilmuan untuk mencari diri dan matlamat hidup.Ilmu ini adalah hasil PEMECAHAN KAJI DIRI dan asas dari PEMBUKAAN HIJAB dan MATA BATIN

Kelebihan:

-Komunikasi Dimensi lain
-Kemakbulan Doa
-Perubatan Diri
-Bergantung  Hajat
-Dipermudahkan bila kesulitan
-Pengasih
-Wibawa Diri
-Pendinding

Sila hubungi saya untuk keterangan yang lebih spesifik tentang permasalahan anda.

Mahar tukaran untuk keilmuan ini adalah sebanyak:
RM 333 - Bagi mereka yang baru ingin menceburi bidang alam mistik.(Hadir Diri)
RM000 - PERCUMA bagi mereka yang telah menerima Ijazah Pembukaan Hijab.